Wij vinden het belangrijk dat de producten die wij aanbieden altijd in goede staat worden geleverd en blijven werken zoals je dat kan verwachten. Het kan echter altijd gebeuren dat er onverhoopt iets mis is met het product. Wanneer uw product binnen de garantie valt, zullen wij samen met u en onze leveranciers zoeken naar een passende oplossing. Het kan zijn dat uw product op onze kosten wordt gerepareerd, of dat u een vervangend product van ons ontvangt. Ook is het mogelijk dat u een tegoedbon ontvangt om een vervangend artikel uit te kiezen. Om niet voor verrassingen te komen staan, kan je hier alle informatie en regels hierover lezen.
Uitgesloten van garantie
Uw producten zijn uitgesloten van garantie als:
-
Ze zijn gebruikt voor een ander doel dan waarvoor ze gemaakt zijn;
-
Ze schade hebben opgelopen van buitenaf (lekkage, etcetera);
-
Er natuurlijke slijtplekken verschijnen op het materiaal, zoals het barsten van lakleer na veel gebruik;
-
Er sprake is geweest van ruw gebruik.
Defect bij ontvangst
Functioneert het product direct na ontvangst niet goed? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Neem het product verder niet in gebruik. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een gepaste oplossing.
Stappenplan garantie en defecten
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij het retourneren zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Meld bij onze klantenservice dat er sprake is van een defect artikel en beschrijf zo duidelijk en specifiek mogelijk wat er aan de hand is met het artikel. Noem hierbij ook uw bestelnummer.
2. U ontvangt via de e-mail een bevestiging van uw verzoek en eventueel verdere informatie.
3. Na overleg met de leverancier ontvangt u via de e-mail instructies voor de terugzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw zending stuurt Danswinkel.nl een ontvangstbevestiging via e-mail en wordt uw product retour gestuurd naar de leverancier.
5. Zij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
6. Wij bespreken vervolgens met u de mogelijkheden.
Kosten retourzending
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Als wij een verkeerd product hebben opgestuurd, vergoeden wij de verzendkosten. Dit kan overlegd worden per e-mail. Danswinkel.nl draagt de kosten van de verzending van het gerepareerde of vervangende product.